Your browser does not support CSS. If images appear below, please disregard them.

¿A qué estás jugando?

Independientemente de la plataforma, es el subforo del vicio

Re: ¿A qué estás jugando?

Notapor Raposo » Miércoles 27 de Junio de 2018, 12:41

Veño de rematar o Assassin's Creed Origins. Non xogaba un Assassin's dende o Revelations e nin o rematara porque xa me resultaba aburrido a máis non poder e estaba saturado deles (pasei rotundamente do 3, do Black Flag, do Syndicate...) pero despois de que me recomendaran xa varios colegas este Origins, decidinlle dar unha oportunidade e a dicir verdade, leveime unha grata sorpresa. Cambiou por completo o sistema de combate (mellorárono bastante), os toques roleros son moi acertados e esa ambientación en Egipto faino tremendamente inmersivo nesa época. Iso si, é un xogo para adicarlle horas porque o mapa é inmenso e con moito para explorar, misións secundarias e demáis, pero merece a pena.
Raposo

· Alex Supertramp ·

Notapor the naked man » Sábado 30 de Junio de 2018, 21:12

Por fin me he acabado el Alien: Isolation, después de casi un año para jugar 20 horas como mucho :lol:

Las 2 últimas fases he tardado 3 horas en pasarlas, perdí la cuenta de las veces que me mató el bicho en ese tramo. Juegazo recomendadísimo.

Ahora he reempezado el GTA 4 de nuevo (ya van mínimo 8 veces) para intentar acabarlo de verdad de esta.
the naked man

· Maestro Forero ·

Notapor Galahad » Domingo 01 de Julio de 2018, 22:57

Raposo escribió:Veño de rematar o Assassin's Creed Origins. Non xogaba un Assassin's dende o Revelations e nin o rematara porque xa me resultaba aburrido a máis non poder e estaba saturado deles (pasei rotundamente do 3, do Black Flag, do Syndicate...) pero despois de que me recomendaran xa varios colegas este Origins, decidinlle dar unha oportunidade e a dicir verdade, leveime unha grata sorpresa. Cambiou por completo o sistema de combate (mellorárono bastante), os toques roleros son moi acertados e esa ambientación en Egipto faino tremendamente inmersivo nesa época. Iso si, é un xogo para adicarlle horas porque o mapa é inmenso e con moito para explorar, misións secundarias e demáis, pero merece a pena.

Eu o AC Origins aínda non o rematei (falta pouco :) ) pero está ben. O mapa é INMENSO aínda que algunha zona parece un pouco de recheo. Un contra, ás veces perdes un pouco o fío da historia principal con tanta misión secundaria dispoñible.
Galahad

· Chattahoochee ·

Notapor Marxiano » Domingo 08 de Julio de 2018, 19:21

¿Alguien sabe si Warframe tiene algún tipo de final?
Marxiano

· Anti Coz ·

Notapor Don » Martes 10 de Julio de 2018, 14:51

A mín o Assassins paréceme un bo xogo pero cada vez que me poño con él vexo cousas que me recordan a The Witcher por tódolos lados.
Don

· Forero Experto ·

Notapor Urtoroth » Domingo 22 de Julio de 2018, 18:49

Skyrim, he retomado el Star Trek Timelines con bastante éxito y he vuelto a caer en el Hearthstone. Por fortuna, la decisión de no echar chapas a estos juegos ha sido buena ^_^
Tengo en la bandeja de pendientes la adaptación del Okami para PS4.
Urtoroth

· Orco Deportivista ·

Notapor Galahad » Sábado 18 de Agosto de 2018, 22:11

Para os que teñades xogado ó Assassins Creed Origins... ¿qué sentíchedes ó ver por primeira vez a Torre de Apolonia? ¿Teríanse inspirado na Torre de Hércules ou é un "parecido" casual? :vengayaaa:
Galahad

· Chattahoochee ·

Notapor krnicero » Domingo 19 de Agosto de 2018, 0:43

Non xoguei nunca a iso pero é a Torre claramente.

https://mobile.twitter.com/Taibo_10/status/928316285989085185?p=v

Imagen
krnicero

· Forero Experto ·

Anterior

Volver a Videojuegos