Your browser does not support CSS. If images appear below, please disregard them.

Series

El rincón destinado para el Séptimo Arte

Re: Series

Notapor rusalko » Viernes 26 de Mayo de 2017, 11:35

Apuntadas para ya aparte de Louie,Curb your enthusiasm, Parks and Recreation.
A ver con dudas en todo caso, The Ranch, Arrested Development.
Se os lo agradece mas de lo que pensáis.
hay otra de una comisaria de NY pero no sé cual es, es de ahora...
rusalko

· Ora et labora ·

Notapor yisus » Viernes 26 de Mayo de 2017, 11:36

Si te gustó la de los informáticos prueba a ver la de Silicon Valley.

De las comedias actuales la que más me gusta de las que veo es Modern Family. También me gustaron las primeras temporadas de The Big Bang Theory, pero ahora la sigo viendo simplemente por no dejarla a medias, porque el nivel bajó bastante y no hay tanta frikada tampoco. Y también está muy bien la de Community.

También te recomiendo que recuperes The Office, que tiene episodios sublimes, aunque a partir de que Steve Carell dejó la serie decayó bastante.

Y si te gusta el humor británico puedes ver la versión original de The Office, la serie Black Books o la de Life's Too Short.
yisus

· In Djalma we trust ·

Notapor yisus » Viernes 26 de Mayo de 2017, 11:38

La que dices de la comisaría creo que es Brooklyn Nine-Nine. Yo no la vi, pero la ve un colega mío y le gusta bastante, aunque tiene unos gustos peculiares y por eso no me fío demasiado de sus recomendaciones :P
yisus

· In Djalma we trust ·

Notapor rusalko » Viernes 26 de Mayo de 2017, 11:46

yisus escribió:La que dices de la comisaría creo que es Brooklyn Nine-Nine. Yo no la vi, pero la ve un colega mío y le gusta bastante, aunque tiene unos gustos peculiares y por eso no me fío demasiado de sus recomendaciones :P

Justo es esa, la mencionaron en el podcast de la cultureta. :aplaude:
A todo esto, nos tienes abandonados con tu hilo de señoras atractivas.
rusalko

· Ora et labora ·

Notapor Diego Tomás » Viernes 26 de Mayo de 2017, 12:10

Seinfeld no te gusta,ya la has visto o pq la ignoras? :lol:
Diego Tomás

· Maestro Forero ·

Notapor rusalko » Viernes 26 de Mayo de 2017, 12:25

Diego Tomás escribió:Seinfeld no te gusta,ya la has visto o pq la ignoras? :lol:

La empecé hace años en la 2 y no me hizo gracia, tampoco lo intenté demasiado. Eran otras épocas.
rusalko

· Ora et labora ·

Notapor Diego Tomás » Viernes 26 de Mayo de 2017, 12:28

es que es una serie que le tienes que pillar el punto y no tiene nada que ver un capítulo suelto con seguirla ya que va in-crescendo hasta el final

Yo no me la perdería porque ha envejecido estupendamente
Diego Tomás

· Maestro Forero ·

Notapor yisus » Viernes 26 de Mayo de 2017, 12:34

rusalko escribió:
yisus escribió:La que dices de la comisaría creo que es Brooklyn Nine-Nine. Yo no la vi, pero la ve un colega mío y le gusta bastante, aunque tiene unos gustos peculiares y por eso no me fío demasiado de sus recomendaciones :P

Es que desde que lo borraron y le quitaron lo del hilo de Yisus y dejaron sólo lo del Cromosoma XX ya no hace gracia.

Pero como compensación te dejo una actriz de la última serie que vi ;)

Mackenzie Porter

Spoiler:
Imagen
Imagen
Imagen
yisus

· In Djalma we trust ·

Notapor rusalko » Viernes 26 de Mayo de 2017, 13:08

Bien, pido por favor a quien corresponda recuperar hilo de yisus. Creo que es útil. No deja de ser esto un foro masculino.
Las señoras del foro no se enfadarán.
Llevamos años difíciles viendo jugar al equipo, que haya alguna distracción.
rusalko

· Ora et labora ·

Notapor rusalko » Viernes 26 de Mayo de 2017, 15:43

Primer episodio de B99, tontería supina pero me ha gustado. Seguiré.
rusalko

· Ora et labora ·

Notapor rusalko » Domingo 28 de Mayo de 2017, 11:05

Diego Tomás escribió:curb your enthusiasm

La he encontrado como Show de Larry David, me está encantando.
Era justo lo que estaba buscando aproximadamente. Me río de ver un tipo mayor y calvorote como yo metido en líos y equívocos de modo constante.
Muchas gracias.
rusalko

· Ora et labora ·

Notapor roped » Martes 13 de Junio de 2017, 10:25

El asombroso mundo de Gumball mola bastante máis que a maioría das series supostamente para adultos, un exemplo que me deixou flipado:

roped

· Sedicioso ·

Notapor Reogalego13 » Miércoles 14 de Junio de 2017, 1:30

rusalko escribió:

No es nada del otro barrio. Yo la he visto y es bastante tontorrona con personajes estereotipados y llevados a la caricaturización. No está mal para pasar el rato, pero tampoco es nada especial. Eso sí, Terry Crews mola.
Reogalego13

· Soldado de Laure ·

Notapor rusalko » Miércoles 14 de Junio de 2017, 8:31

Yo lo que estoy entusiasmado es con Larry David con el defecto que es bastante repetitivo en sus lios. Voy por la tercera temporada.
Brooklyn Nine-Nine la dejé en la mitad de la primera, pero seguiré pronto con ella. Efectivamente, no es nada espectacular.
rusalko

· Ora et labora ·

Notapor krnicero » Viernes 25 de Agosto de 2017, 19:03

Rematei onte de ver The Leftovers. Tardou preto de dous anos pero a espera pagou a pena. Que pedazo de terceira tempada e de final. Só podo definir esta serie cunha palabra: Preciosa.
Spoiler:
Se cadra non é unha serie doada de ver, que a moitos lles pode resultar moi parada e por iso a súa baixa audiencia. Non ocorren grandes escenas de acción ou terror. Simplemente, xoga coas emocións... e consígueo.
Antes de nada, só dicir que me gustou moito o texto e os comentarios desta páxina sobre o final e a serie en xeral: https://www.espinof.com/criticas/conmovedora-fascinante-y-honesta-hasta-el-final-the-leftovers-y-la-necesidad-de-las-historias
Leo xente queixándose de que ó final quedou todo sen explicar, coma en Perdidos. Home, non é que quedara sen explicar nin penso que se pretendera explicar. As dúas á vez. Déixanse unha serie de explicacións e cada un escolle o que quere crer. É que Kevin estaba tolo de certo e todo era produto da súa tolemia? Contou Nora a verdade da súa viaxe na procura dos seus fillos? Pódese explicar a "Marcha repentina" cientificamente? Penso que as respostas son irrelevantes. A serie non trata sobre o que ocorre e a súa explicación, senón que xoga con iso para desenrola-los seus verdadeiros temas-obxectivo: o amor, a fe e, a través destes dous, a aceptación e superación da desaparición ou morte dun ser querido. Quen pode explicar (de existir!) o que ocorre no "Máis alá"? Pódense facer teorías máis ou menos científicas, pode haber tolos que "viaxan" ou ven cousas e, se cadra, non son tan tolos, pode haber xente que aproveita para enganar e sacar tallada, etc. Pero o certo é que, practicamente, todos os que neste mundo estamos sufrimos algunha vez a "marcha repentina" dalgún ser querido e, uns mediante a fe, outros mediante o amor e outros do xeito que fora, aceptamos ese baleiro e seguimos cara adiante. Pois iso é, nin máis nin menos, o que amosa a serie: tolos (coma, se cadra, os Kevins), aproveitados (coma, se cadra, as científicas da máquina), xente que non é quen de superalo (coma Nora ou Laurie ata que atopan, no amor, un xeito de facelo), xente que se apoia na relixión (coma Matt, que ata é quen de moldeala para adaptarse ós novos acontecementos), etc. Non é preciso explicalo todo. Como lle di Matt a Nora no derradeiro episodio (e que, no sentido do descoñecemento, me recordou á historia de Santo Agostiño e o neno): “Si sobrevivo, ¿cómo voy a ponerme delante de una sala llena de gente y convencerles de que tengo las respuestas cuando ni siquiera sé de qué coño estoy hablando?”. Polo menos a min, que a serie, non seus inicios, me colleu nun momento moi fodido da miña vida, pasáronseme os capítulos de repente e sentinme reflectido, en parte, en certos personaxes, sen precisar unha explicación.
Se teño que criticar algo, sobre todo criticaría a constante presenza da seita ("Culpable Remanente") nos capítulos. Penso que, en grande parte, eran os culpables de que a serie puidera resultar tan parada.
Supoño que o feito de que cada un poida "ter fe" nalgunha das posibilidades e, independentemente da opción escollida, guste, aínda lle dá un toque máis de calidade a unha serie cun reparto e unha banda sonora tremendos. Sobre todo, Justin Theroux (Kevin), Carrie Coon (Nora) e Christopher Eccleston (Matt) están xeniais e para min, que non os coñecía de nada, son todo un descubrimento. Imposible non empatizar con eles. Ademais, a ver agora como quito a musiquiña da cabeza :cry: Unha marabilla:

-¿Me crees?
-¿Por qué no iba a creerte? Estás aquí.
-Estoy aquí.
krnicero

· Forero Experto ·

AnteriorSiguiente

Volver a Cine y Televisión