Your browser does not support CSS. If images appear below, please disregard them.

Juego de tronos (HBO)

El rincón destinado para el Séptimo Arte

Re: Juego de tronos (HBO)

Notapor NoGarD » Lunes 07 de Agosto de 2017, 23:53

Como me encanta levar a contraria, a serie esta cada día me parece máis mala e sobrevalorada :elmejor:

Spoiler:
A batalla de hoxe xa non pode ser máis flipada coa safada inverosimil, e xa non é que os dragóns boten lume, é que botan bombas directamente, todo explotaba, nin un B52 chico :lol: :lol: :lol:
NoGarD

· Ghaiteiro ·

Notapor Diego Tomás » Martes 08 de Agosto de 2017, 2:18

A mi tb me parece que tiene bastante hype aunq en combate haya estado bien rodado
Diego Tomás

· Maestro Forero ·

Notapor Fisterrán » Martes 08 de Agosto de 2017, 3:38

GO_DEPOR escribió:
Fisterrán escribió:
Spoiler:
o de daenerys é por alargar a guerra ou que?
Ten os dothrakis (que na primeira temporada Robert xa lles tiña medo a eles sós), ten os inmaculados, os Tyrrel, unha parte dos Greyjoy, a Dorne... Cersei ten os Lannister, Tarly, Greyjoy e pouco máis. Atacaba Desembarco e ganaba a guerra nunha tarde, pero deulle un ataque de entrenadora e en dous capítulos quedan ela, os dothrakis e os dragóns.

Spoiler:
Bueno, los dothrakis tiene pinta de que le quedan pero le quedan lejos y aislados. Vaya manera de tirar ejércitos. Pero la culpa fue de Tyrion, que falló más en la estrategia que Sidnei en los fuera de juego.

Spoiler:
Os que quedaron aislados foron os inmaculados, os dothrakis xa se viu no 7x04 cantos eran.

NoGarD escribió:Como me encanta levar a contraria, a serie esta cada día me parece máis mala e sobrevalorada :elmejor:

Spoiler:
A batalla de hoxe xa non pode ser máis flipada coa safada inverosimil, e xa non é que os dragóns boten lume, é que botan bombas directamente, todo explotaba, nin un B52 chico :lol: :lol: :lol:

Spoiler:
Eu non vin nada explotando. O peor é que os Lannister ardían ó instante e os cabalos dothrakis eran ignífugos.

A min o que menos me cadra é:
Spoiler:
- Arya humillando a Brienne. Vale que agora é unha sen rostro desas pero joder, a outra venceu a Loras Tyrell, Sandor Clegane, Jaime Lannister (vale, estaba cas mans atadas)... é unha guerreira top 10 da serie. Arya está a un nivel que colle a Oberyn, Arthur Dayne e un dragón de Daenerys e os mata ós tres xuntos. Con Jaqen e catro máis ganan a guerra en medio capítulo.

E a outra aínda lle di "nice sword". A que carallo ven eso? :lol: Se ela xa vira a espada de Arya antes, díxolle como se chamaba e todo... perda de memoria de Brienne ou dos guionistas?

- Bronn manexando a ballesta xigante e acertando no segundo intento. Cando aprendeu? Supoño que cando Arya aprendeu a usar unha daga.

- Do salto de Bronn salvando a Jaime non digo nada, pero despois caen na fosa das Marianas estando na orilla?
Fisterrán

· Señorío e tradición ·

Notapor Pablo_Marmol » Martes 08 de Agosto de 2017, 8:57

Spoiler:
Nadie dice nada sobre el comentario de Cersei negociando con la Compañía Dorada?
Son capaces de meter a Aegon en la 8º temporada, como quien no quiere la cosa
Pablo_Marmol

· Maestro Forero ·

Notapor Sopa » Martes 08 de Agosto de 2017, 9:11

Pablo_Marmol escribió:
Spoiler:
Nadie dice nada sobre el comentario de Cersei negociando con la Compañía Dorada?
Son capaces de meter a Aegon en la 8º temporada, como quien no quiere la cosa

Spoiler:
Yo creo que es simplemente un guiño a los lectores, y dudo mucho que lleguen a aparecer (la compañía, ya no hablo de Aegon) en lo que queda de serie.

Sobre el capítulo, pensaba que se iban a cargar al dragón, y que iba a morir Bron haciéndolo. Ni una :lol:

Y en general, yo creo que la serie ha ido decayendo a medida que se ha ido alejando de los libros,
especialmente por el interés que tienen de palomitear tanto.
Sopa

· Acorralado ·

Notapor Pablo_Marmol » Miércoles 16 de Agosto de 2017, 13:10

Que grandes los de HBO spain.
Filtrando ellos mismos el capitulo nuevo.
Pablo_Marmol

· Maestro Forero ·

Notapor Mr Mojo Risin » Miércoles 16 de Agosto de 2017, 13:14

Con el tema filtraciones están saliendo en prensa todos los días, empiezo a pensar que es un producto de marketing fantástico.

Me vi la primera temporada y parte de la segunda y dejé de verla, no es que no me gustara pero por falta de tiempo y demás pues la tengo ahí parada. Me da bastante pereza retomarla pero todo el mundo me dice que viene lo mejor a partir de la segunda/tercera y ahora ya no sé que hacer...
Mr Mojo Risin

· Maestro Forero ·

Notapor tatukovic » Lunes 21 de Agosto de 2017, 9:53

Tras ver el episodio "Más allá del muro" creo que Juego de Tronos ha perdido su esencia y que cada día se está convirtiendo en una serie más vulgar, más esperable, para mí la temporada está siendo decepcionante, está muy bien rodada y se nota que tiene un gran presupuesto y cada episodio es una pequeña película, pero ha perdido ese toque.
tatukovic

· Soy un iluso ·

Notapor chaney » Lunes 21 de Agosto de 2017, 13:50

A mi esta velocidad de crucero q le han metido no me está gustando nada. Los capítulos muy bien pero, no se, me da la sensación de q antes estaban más trabajados.
chaney

· Work in progress ·

Notapor Pablo_Marmol » Lunes 21 de Agosto de 2017, 14:10

Los cuervos llegan antes que los whatsapps ....
Pablo_Marmol

· Maestro Forero ·

Notapor bluehair26 » Martes 22 de Agosto de 2017, 15:40

Por no hablar de la escena tabla de titanic. Solo que esta vez con un caballo
bluehair26

· Maestro Forero ·

Notapor Fisterrán » Martes 22 de Agosto de 2017, 17:59

bluehair26 escribió:Por no hablar de la escena tabla de titanic. Solo que esta vez con un caballo

Spoiler:
Benjen non pode atravesar o muro, é un no-muerto deses.
Mira esta escena da pasada temporada: https://www.youtube.com/watch?v=kYSYzGV3xeE

Tamén hai xente que se está queixando de que aparezan da nada...
Spoiler:
... unhas cadeas xigantes. O exército dos WW é enorme, podían perfectamente uns cantos centos ir levando as cadeas e tampouco é tan raro que as teñan, os xigantes xa as levaban cando os salvaxes atacaron o muro na cuarta ou quinta temporada.

Eu ó que non lle vexo sentido é a
Spoiler:
Jon quedando abaixo mentres os outros suben ó dragón para escapar.

Pero o que menos ten sentido é que vaian 10 tipos a buscar un esqueleto deses para levarllo a Cersei cando o que tiñan que facer era atacar Desembarco e deixarse de tonterías.
Fisterrán

· Señorío e tradición ·

Notapor roped » Miércoles 23 de Agosto de 2017, 11:30

Agora ir de Rocadragón a Alto Jardín é como ir de aquí a Laracha, cando antes a viaxe duraba máis que partido de Campeones.
roped

· Sedicioso ·

Notapor Pablo_Marmol » Lunes 28 de Agosto de 2017, 12:17

Hohohoho, vais a flipar.

Spoiler:
Jon no solo no es bastardo, sino que ni siquiera es Jon !!!!

Buena forma de cerrar la temporada. Se me paró el corazón en la última escena de Jaime y Cersei.
Pablo_Marmol

· Maestro Forero ·

Notapor Carrabouxo » Lunes 28 de Agosto de 2017, 16:58

Como reparte el dragón dopao

Contando los posibles retrasos, la octava temporada podría estar lista para su estreno a finales de 2018 o a principios de 2019, aunque de momento todo son cálculos y especulaciones efectuados en torno a los escenarios más plausibles.
Carrabouxo

· Zascandil ·

AnteriorSiguiente

Volver a Cine y Televisión