Your browser does not support CSS. If images appear below, please disregard them.

¿Que álbum estáis escuchando ahora?

Comenta tus gustos músicales, o sobre tus grupos de música favoritos

Re: ¿Que álbum estáis escuchando ahora?

Notapor otro troll celtarra » Domingo 07 de Abril de 2019, 20:39

Imagen

Aspas marcando e Halford berreando. Se ó mesmo tamén poidese estar facendo o amor xa non sei cómo podería millorar o asunto :noentiendo:
otro troll celtarra

· Forero Experto ·

Notapor Stojadinovic » Domingo 07 de Abril de 2019, 20:55

otro troll celtarra escribió:Imagen

Aspas marcando e Halford berreando. Se ó mesmo tamén poidese estar facendo o amor xa non sei cómo podería millorar o asunto :noentiendo:

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/l ... 772135.htm

Sabías esto?
Stojadinovic

· Forero Profesional ·

Notapor roped » Domingo 07 de Abril de 2019, 20:57

Dave Holland non tocou en ese disco.
roped

· Sedicioso ·

Notapor otro troll celtarra » Domingo 07 de Abril de 2019, 21:33

roped escribió:Dave Holland non tocou en ese disco.

Xa ho. O que pasa é que Stoja eche da zona e andamos coa coña do cariño a montaña, que eu tamén vivo nunha.

E si que me enterei, si, ver a Dave Holland na tapa de El Progreso é unha desas cousas que un non espera que lle vaia a pasar na vida, eso si :lol: Cómo ben sabredes, hai uns cantos ingleses perdidos polo rural lucense máis profundo. Xa que estamos, como batería nunca me gustou un carallo, pero Defenders e Screaming >>>>>> calquer cousa >>>>>>>>> patatas Bonilla :mrgreen:
otro troll celtarra

· Forero Experto ·

Notapor otro troll celtarra » Martes 16 de Abril de 2019, 10:38

https://www.youtube.com/watch?v=FA3Royf9_zM

xogome algo a que se esta canción se volvese a facer popular agora, habería unha boa pila de indignaditos por facer unha canción alegre sobre un traballo tan duro coma o dos mineiros :medescojonovivo: :medescojonovivo:
otro troll celtarra

· Forero Experto ·

Notapor xoichu » Martes 16 de Abril de 2019, 12:36

otro troll celtarra escribió:
roped escribió:Dave Holland non tocou en ese disco.

Xa ho. O que pasa é que Stoja eche da zona e andamos coa coña do cariño a montaña, que eu tamén vivo nunha.

E si que me enterei, si, ver a Dave Holland na tapa de El Progreso é unha desas cousas que un non espera que lle vaia a pasar na vida, eso si :lol: Cómo ben sabredes, hai uns cantos ingleses perdidos polo rural lucense máis profundo. Xa que estamos, como batería nunca me gustou un carallo, pero Defenders e Screaming >>>>>> calquer cousa >>>>>>>>> patatas Bonilla :mrgreen:

O Screaming flipoume moito. Pero acabou cansandome soberanamente a verdade e que me cansan menos as bandas thrash dos 80. Slayer, Anthrax, Megadeth, kreator overkill sodom exodus venom Metallica incluso Raven...todas esas bandas de vangarda tiñan algo especial. Nunca tanta creatividade houbo no Heavy Metal como nesa epoca. Unha banda flipante que descubrin hai pouco. Trouble. Outra Wtich Angel. (Ten temas a finais dos 70 que son o inicio clarisimo de todo o que veu despois. Pasaron totalmente desapercibidos pero eran impresionantes). Logo estes de Metallica no primeiro album en realidade eran unha banda que inventaba todas as cancions.estilo Daimond Head pero con mais distorsion. E lle chamaron a iso invencion do thrash. Por iso quedoulles o mote. Pero eu penso que Daimond Head foi realmente quen o inventou que carallo.
xoichu

· Dios de la lluvia ·

Notapor otro troll celtarra » Martes 16 de Abril de 2019, 13:06

A min o thrash de cantantes que berran como cochos na matanza non me entra, meu. Teñoo tentado con varios grupos dos que ahí mencionas, pero do estilo pouco máis me entra que Metallica, Anthrax e cousas soltas de Megamuerte (moi poucas) e Slayer (moi poucas tamén, pero gustanme moito máis que o grupo de Mustaine). Gostame máis o groove metal noventeiro, de vez en cando inda me desperto a golpe de White Zombie e todo :guitar: :jevimetal: :jevimetal: :jevimetal:
otro troll celtarra

· Forero Experto ·

Notapor xoichu » Martes 16 de Abril de 2019, 15:21

Por curiosidade cales son as túas bandas favoritas. Judas Priest é....?. O mellor L.P de Judas para min é o sad wings of destiny. E os seguintes tres discos tamén moi bos. Logo xa...volveronse máis comerciais paro o meu gusto. Noutro tempo gustábame máis a segunda etapa pero hoxe en día non.
xoichu

· Dios de la lluvia ·

Notapor otro troll celtarra » Martes 16 de Abril de 2019, 23:05

Imagen

Van Morrison soando, o Ajax vapuleando a Juve... poucas cousas millores pode haber nesta vida :lol:

Xoichu, non sabría decirche... son do que está soando e me emociona nese momento. Este finde vou a ver a Teenage Fanclub e Salif Keita, se che serve de referencia. Tempiños aqueles nos que estaba tan integrado na vida cruñesa que ata conseguía invitacións pra os concertos do Palacio de Congresos. Alí vin a Ornette Coleman, unha de esas cousas que inda me custa crer que sucedeu... e máis agora sen caixas de aforro gastando ó tolo nin tal hai.
otro troll celtarra

· Forero Experto ·

Anterior

Volver a Música