Periodismo

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12112
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Martes 29 de Agosto de 2017, 8:56

Pois acabo de velo e é unha merda moi tocha. Pensei que sairían dildos con forma de crucifixo, ou algo así, decepcionante.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Periodismo

Mensaje por TELC0NTAR » Martes 29 de Agosto de 2017, 19:45

roped escribió:Pois acabo de velo e é unha merda moi tocha. Pensei que sairían dildos con forma de crucifixo, ou algo así, decepcionante.

Oye hijo mio, la instrucción de tu padre, y presta atención para que ganes entendimiento, porque te doy buena enseñanza:


Avatar de Usuario
prey
· alineator ·
Mensajes: 5309
Registrado: Sábado 05 de Junio de 2010, 20:01
Ubicación: Castellón de la Plana

Re: Periodismo

Mensaje por prey » Martes 29 de Agosto de 2017, 21:33

Oye, por que me has hecho ver ese vídeo TROLLCONTAR?

Me he comido un mojón de vídeo... y sabes lo peor? Que me he quedado jodidamente dormido por tu culpa! :x

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Periodismo

Mensaje por TELC0NTAR » Martes 29 de Agosto de 2017, 23:20

Para culturizaros un poco.

En ese video se explica el porqué del nuevo videoclip de Taylor Swift, y de la serie de acontecimientos que llevaron a el.

Que estamos en el siglo XXI, y aquí solo se habla de los decretos de nueva planta, la conquista de America, o la toma de Granada. :lol:

Por cierto, hablando de Granada, un vídeo que me han pasado, que ha hecho un roped granadino, con mapas antiguos, revisionismo histórico, música y todo:



Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12112
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Miércoles 30 de Agosto de 2017, 9:25

Papácheste 20 minutos de video desa petarda, normal que logo soltes a ocurrencia de Altamira Española!!!! , non debes ter tempo para nada. :lol:

Avatar de Usuario
prey
· alineator ·
Mensajes: 5309
Registrado: Sábado 05 de Junio de 2010, 20:01
Ubicación: Castellón de la Plana

Re: Periodismo

Mensaje por prey » Miércoles 30 de Agosto de 2017, 9:53

Eu non sei que fixo el, pero eu desperteime duas horas despois cun dolor de cabeza da hostia. Debin de perde-lo coñecemento os tres minutos...

Niso entreteñense os casta :lol:

Avatar de Usuario
Traba
· Eran otros tiempos ·
Mensajes: 721
Registrado: Viernes 27 de Mayo de 2011, 14:23

Re: Periodismo

Mensaje por Traba » Jueves 31 de Agosto de 2017, 20:43

roped escribió:
Traba escribió:
roped escribió: En España esta portada sería censurada sen lugar a dúbidas, estes pequenos detalles son os que fan de Francia a vangarda na defensa da liberdade de `pensamento e expresión a nivel mundial, o que na miña opinión vai intimamente unido a laicidade do Estado Francés, nada de caralladas aconfesionais, por iso Francia mola un pouco, e España non mola nada. :lol:
Francía é a pera das liberdades ata que toca falar da opresión dos pobos bretón, corso, vasco, etc. ;)
E non falo diso por buscarche as voltas: en Francia o laicismo republicano enmarca tanto o Concordato como as pretensións rexionalistas dentro do mesmo saco das inaceptables "revendications communautaristes".

En canto ás portadas, cada un ten a súa sensibilidade. O que non se entende é que moitos que lles fai coña a que ti pos, logo atopen "brutal" o dos buses laranxas. E que como rusalko evidencia, sentirse menospreciado por elas non é sinónimo de facherío.
Por iso digo que...
A metade da resposta é Política, a outra metade Relixión. Comentarei nos seus fíos.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12112
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Lunes 04 de Septiembre de 2017, 9:52

Nube tóxica tras la "exclusiva" de El Periódico

http://www.eldiario.es/zonacritica/Nube ... 41788.html

Unha das cousas que máis noxo me da de España, e non son poucas, son os seus medios de comunicación, e non so por estar practicamente controlados polo gran capital, senón pola pouca honestidade que hai no gremio dos xornalistas "nacionais", con algunha excepción evidentemente, pero que non logra salvar a mala imaxe que teño deles, para min a maioría son uns manipuladores dispotos a mentir por pasta, pero tamén por integrismo ideolóxico, que é o máis perigoso, e o máis gracioso é que o primeiro que lle chaman os que non son da súa corda é "sectario", con un par!!.

Avatar de Usuario
Traba
· Eran otros tiempos ·
Mensajes: 721
Registrado: Viernes 27 de Mayo de 2011, 14:23

Re: Periodismo

Mensaje por Traba » Viernes 08 de Septiembre de 2017, 19:32


Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12112
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Viernes 08 de Septiembre de 2017, 22:58

El PP gallego anuncia el lanzamiento de "un periódico propio" para "desenmascarar al populismo"

http://www.eldiario.es/politica/PPdeG-p ... ign=buffer


Non lles chega con absolutamente todos os xornais en papel editados en GZ , como os editados en Madrid, precisan mñais caña!!!! :lol:

Eu creo que é un erro de cálculo grave, vailles pasar como a Lendoiro co fabuloso rotativo que tivemos.

Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4173
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Periodismo

Mensaje por migui » Sábado 09 de Septiembre de 2017, 11:57

Outro máis? :ouch: :ouch: :ouch: :ouch: :ouch: se xa nón había bastante prensa para limparlles as vergonza....

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12112
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Martes 19 de Septiembre de 2017, 12:26

Imagen

A liberdade de prensa en España consiste en que o donos dos medios de comunicación poden cambiar libremente os titulares, aínda que estes xa fosen publicados, sen menoscabo da súa credibilidade.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12112
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Miércoles 20 de Septiembre de 2017, 11:11

Situación crítica para os traballadores de El Correo Gallego

http://www.galiciaconfidencial.com/noti ... eo-gallego

Pagar os curreles é de roxos e separatistas.

Avatar de Usuario
rusalko
· Ora et labora ·
Mensajes: 8641
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 8:10

Re: Periodismo

Mensaje por rusalko » Lunes 25 de Septiembre de 2017, 20:35


Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12112
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Sábado 30 de Septiembre de 2017, 22:33


Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 14 invitados