Literatura

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
Dabicito
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3137
Registrado: Domingo 09 de Octubre de 2011, 9:40

Re: Literatura

Mensaje por Dabicito » Miércoles 26 de Noviembre de 2014, 22:19

yo desde que entró el e-reader ya ni de segunda mano compro. El último libro que compré fue uno de un escritor de novelas policíacas italiano, Roberto Costantini, para premiarlo por su gran primer libro. Fue una excepción. Pero ya está, lo bueno del e-reader es que puedes empezar un montón de libros y mandar a paseo los que quieras. Por ejemplo a mí me gusta mucho la novela policíaca pero soy consciente que el 95% es pura basura, así que es cuestión de empezar muchos y separar el grano del trigo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Literatura

Mensaje por roped » Jueves 27 de Noviembre de 2014, 10:17

A min a novela negra non me entusiasma moito, pero a brasileira que lin recentemente titulada "O Seminarista" de Rubem Fónseca pareceume moi boa e ademais leese en un día. Tamén me gustou "Criminal" de Borrazás, novela negra ambientada na Laracha.

Avatar de Usuario
prey
· alineator ·
Mensajes: 5309
Registrado: Sábado 05 de Junio de 2010, 20:01
Ubicación: Castellón de la Plana

Re: Literatura

Mensaje por prey » Jueves 08 de Enero de 2015, 2:19

Gallegos y Catalanes del foro, pido consejo:

Necesito recomendaciones de libros de cuentos infantiles TRADICIONALES de cada nacionalidad. Valen cuentos, tradiciones, costumbres en las fiestas, etc.

Ejemplos: El misterio dela Llum de Manresa, el cagatió, o gatipedro...

A ser posible, libros modernos y de recopilacion de muchas historias.

En formato epub para nota :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Literatura

Mensaje por roped » Jueves 08 de Enero de 2015, 10:12

Este non é tradicional pero póñocho porque a nena que sae nas fotos que ilustran a historia é a miña filla. :elmejor:

Imagen

A maioría dos contos populares galegos non son políticamente correctos se pensamos no público infantil, as recopilacións modernas rebaixanos para ser aceptados por esta sociedade enferma e hipócrita. :lol:

Hai moitas edicións, pero non teño nin puta idea do que é un epub, e tampouco teño moito interese en aprender.

Avatar de Usuario
prey
· alineator ·
Mensajes: 5309
Registrado: Sábado 05 de Junio de 2010, 20:01
Ubicación: Castellón de la Plana

Re: Literatura

Mensaje por prey » Jueves 08 de Enero de 2015, 12:57

Non me axudas nadiña...

Non che da peniña unha pobre rapariga castellonense que vai perder toda a galeguidade que atesora o seu pai???

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Literatura

Mensaje por roped » Jueves 08 de Enero de 2015, 13:04

Cantos anos ten??.

Avatar de Usuario
prey
· alineator ·
Mensajes: 5309
Registrado: Sábado 05 de Junio de 2010, 20:01
Ubicación: Castellón de la Plana

Re: Literatura

Mensaje por prey » Jueves 08 de Enero de 2015, 13:17

3 aniños.

Acabo de voltar de Galicia, estiven coa miña familia, e coma sempre, na miña casa fálase galego. A maior (con 13) é un caso perdido, bastante teño con que fale valencián, pero a cativa é unha esponxa, leva unha mixtura de idiomas do carallo (eu lle falo en galego cando estamos sós, na casa e na escola, as normas en valencián, o castelán na casa dos avós e a carga de inglés no cole) e pregunta moito.

Levaba moitos días en Galicia e quedaba embobada escoitando á miña avoa fronte ó lar e pensei que podía contarlle contos e cousas galegas para que non perda todo... Logo para á meirande tampouco estaba de máis meterlle un pouco do seu, pero íso ya é cousa dos compañeiros cataláns, por se coñecen algo interesante.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Literatura

Mensaje por roped » Jueves 08 de Enero de 2015, 14:13

E moi pequena para ler o que sexa, para máis contos populares, o popular galego pertence a un mundo moi diferente o dela, xa non existe, ou existe malamente na cabeza de anciáns, non vai entender nada, busca libros infantís contemporaneos escritos en galego, deixate de enxebrismos, dalle vangarda e logo xa terá tempo de mirar atrás.

Escomeza con isto, molalle a todos.

http://www.osbolechas.com/

Avatar de Usuario
prey
· alineator ·
Mensajes: 5309
Registrado: Sábado 05 de Junio de 2010, 20:01
Ubicación: Castellón de la Plana

Re: Literatura

Mensaje por prey » Jueves 08 de Enero de 2015, 14:24

Bueno, acéptocho, pero eu sei que hai un libro de contos populares para cativos. Xa o tiven nas mans fai moitos anos, recordoo porque saía o conto do gatipedro famoso que facía mexar ós nenos na cama, pero non era dun só autor, era unha recopilación de moitos e eran todos fantásticos.

Se o atopo, inda cho direi a ti que creo que tes un fillo pequecho por ahí como a miña pequecha.

Por certo, evidentemente, non é para lelo ela, senón para lerllo eu cando vai durmir ou na sesta.

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: Literatura

Mensaje por Vinnie Jones » Jueves 08 de Enero de 2015, 17:08

Non son contos populares, pero en galego tes "O coelliño branco", "¿A que sabe a lúa?" "A cebra camila", "Contos de ratiños", "Cocorico", "O gato Guille e os monstruos". "Sopa de Ratos" ou "Cando Martiño tivo ganas de mexar na noite de Reis".

Non sei se era o que buscabas, pero son bastante utilizados por profesoras de infantil, a miña nai traballa bastante con eles.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Literatura

Mensaje por roped » Jueves 08 de Enero de 2015, 17:27

O Gatipedro non é un conto popular, é unha persoaxe creada por Cunqueiro a finais dos 50 e sae no libro " Escola de menciñeiros", onde o autor se inventa unha cultura popular galega bastante alonxada da realidade. O libro mola pero a túa filla vaille quedar un chisco grande polo de agora. :lol:

Supoño que haberá unha chea de versións para nenos, pero nin idea de títulos.

Avatar de Usuario
Beto
· Rainer ·
Mensajes: 6319
Registrado: Miércoles 14 de Enero de 2009, 13:29

Re: Literatura

Mensaje por Beto » Lunes 12 de Enero de 2015, 12:43

Me han pasado 'Chavs: la demonización de la clase obrera'. Es de un tal Owen Jones, un periodista británico izquierdoso.

Ensayo político, fácil de leer, casi nivel monguer, pero muy interesante. Todavía no lo he acabado y aún así lo recomiendo, aunque no es literatura propiamente dicha. De hecho lo debería haber recomendado en política, pero ahora ya está. :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Literatura

Mensaje por roped » Lunes 12 de Enero de 2015, 13:00

En U.K. Telcontar sería de esquerdas, así que... o partido comunista británico malamente chega aos 1000 votantes, desde que morreu Engels fai 120 anos aquilo é un páramo, salvo Escocia e o Ulster eu prendíalle lume a todo. :lol:

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: Literatura

Mensaje por Vinnie Jones » Lunes 12 de Enero de 2015, 22:21

Beto escribió:Me han pasado 'Chavs: la demonización de la clase obrera'. Es de un tal Owen Jones, un periodista británico izquierdoso.

Ensayo político, fácil de leer, casi nivel monguer, pero muy interesante. Todavía no lo he acabado y aún así lo recomiendo, aunque no es literatura propiamente dicha. De hecho lo debería haber recomendado en política, pero ahora ya está. :lol:
Eu lino fai tempo, está bastante ben. E home, ser é literatura, como tamén o sería o libro de Sergio Ramos :lol:

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Literatura

Mensaje por TELC0NTAR » Jueves 15 de Enero de 2015, 11:18

Un amigo me ha regalado por reyes:

Imagen

Viva el frikerio :lol:

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 9 invitados