Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por peitolobo » Jueves 01 de Septiembre de 2016, 15:40

Fío para comentar baretos, restaurantes, tabernas ou pousadas que molen para picar algo por catro perras gordas, xantar a base de ben por un xustiprezo ou cear coma un Pepe a cambio de esa impagable sensación de sentir como un par de palmos de aceiro toledano te penetran nas costelas.

Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por peitolobo » Jueves 01 de Septiembre de 2016, 15:45

Inauguro eu con un moi obvio que todos coñeceredes pero do que son fan declarado cando se trata de comer un dos millores arroces con bogavante ou mariscados en relación calidade precio, amén da súa amabilidade e postres caseiros.

http://www.ofadorestaurante.com/default.aspx

Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por peitolobo » Jueves 01 de Septiembre de 2016, 16:08

Para meterme unha boa tapa de tripas ou orella recurro sempre a O Tellado.

E probei unha moi rica de lengua no bar Puerta del sol.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10649
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 01 de Septiembre de 2016, 17:42

peitolobo moi bo fio!


Eu o arroz con bogavante coma nas Garzas en Barizo, nas aforas de Malpica, en ningún sitio. A carallada que doe de carallo na carteira...

Recientemente descubrín un sitio con encanto especial, boa comida e moi bo prezo en Barcelona. O local chamase L'altre Caliu e é unha brasaria tradicional catalana cerquiña da parada de metro de Les Corts. Prezo aorredor de 15 euros por cabeza. O local regentano duas MILFs, unha delas de orixe lucense. Ademais mola coma plan complementario para irlle despois a tomar algo a Garrafa dels Beatles, que é un garito-museo dos beatles con musica en directo que está ben cerquiña do L'altre Caliu. Ese era o meu plan destroyer para os meus ligues cando cheguei solteirón a Barcelona e sempre me funcionaba.

8-)

Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por peitolobo » Lunes 12 de Septiembre de 2016, 19:11

Gracias Reo!

O sabado xantamos no restaurante do camping Los Manzanos en Oleiros (non fora nunca)

Saímos plenamente satisfeitos, pizzas caseiras (forno de leña, ollo) de masa fina ben preparadas, arroz mariñeiro sabroso e generoso en cantidade (aínda que levara cangrexo, nécora, cigalas, langostinos, percebes, calamares e mexillóns o Fado segue gañando :lol: ), medallón de solomillo ao forno de leña, rollitos de salmón recheos e unhas zamburiñas ao forno con xamón espectaculares. E para rematar un variado de postres caseiros para francamente ricos.

Comimos dentro (teñen tres comedores máis exteriores cubertos), cómodos, a gusto, precios normales e bo servicio. Sitio para repetir, quedei con ganas de probar o cochinillo e o bacallau.

(Fora teñen un pequeno campiño con un tobogán e dous columpios, ideal para ir con nenos)

https://www.tripadvisor.es/Restaurant_R ... licia.html

Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por peitolobo » Miércoles 14 de Septiembre de 2016, 12:04

Que tal as hamburguesas no Tío Xan?

(Carnivale e La Pepita son moi top...)

Avatar de Usuario
Charly Gaul
[Mod] · Grimpeur ailé ·
Mensajes: 3515
Registrado: Domingo 08 de Mayo de 2011, 23:30
Ubicación: 43º 21' N

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por Charly Gaul » Miércoles 14 de Septiembre de 2016, 12:25

pse, eu fun duas veces, a primeira ben, a segunda... teño tomado comida mais fresca. eu non vou voltar.

Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por peitolobo » Miércoles 14 de Septiembre de 2016, 12:41

Grazas Charly!

Teño pendente probar tamén as da Burguería en Durán Loriga, da que me falaron moi ben.

Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por peitolobo » Miércoles 14 de Septiembre de 2016, 13:03

Por certo, cojonudas tapas e/ou racións

https://www.tripadvisor.es/Restaurant_R ... licia.html

Avatar de Usuario
Charly Gaul
[Mod] · Grimpeur ailé ·
Mensajes: 3515
Registrado: Domingo 08 de Mayo de 2011, 23:30
Ubicación: 43º 21' N

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por Charly Gaul » Miércoles 14 de Septiembre de 2016, 13:16

as de Durán quero probarlas eu tamén. probaches as do Malte?

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por roped » Miércoles 14 de Septiembre de 2016, 13:21

No Andarubel, na entrada as fragas do Eume , fan unhas hamburguesas de cachena caralludas.

Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por peitolobo » Miércoles 14 de Septiembre de 2016, 13:34

Charly Gaul escribió:as de Durán quero probarlas eu tamén. probaches as do Malte?
Non! Nin sabía delas... Anotado queda, claro, pero se preguntas intúo que ben... :lol:

Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por peitolobo » Miércoles 14 de Septiembre de 2016, 13:37

roped escribió:No Andarubel, na entrada as fragas do Eume , fan unhas hamburguesas de cachena caralludas.
Cachena de vaca cachena portuxesa? (tiven que googlealo)

Tamén manda carallo que tiren de carne portu tendo aquí a millor carne do Estado Apañó!

Avatar de Usuario
krnicero
· Forero Experto ·
Mensajes: 618
Registrado: Lunes 20 de Febrero de 2012, 20:19

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por krnicero » Miércoles 14 de Septiembre de 2016, 20:53

Eu, na Coruña, ía moito ó "Duende", na rúa Pascual Veiga. Baratísimo (con 5 euros saías comido) e con cantidade pero, tamén, de pouca calidade. Iso si, para comer rápido e a fartar, cundía. O caso é que pechou. Agora vou máis ó "La Palma", na rúa Agra do Orzán. Outro local mítico, barato, farturento e coa calidade xusta (todo fritido). Pero, o mesmo ca no Duende, para comer rápido, chega ben. Iso si, as súas luras fritidas saben a gloria (será polo aceite :lol: ).
Despois, había outro que tamén tiña moita fama pero que a min non me gustaba, o "Casa Encarna" (pola zona onde estaba o PC City), onde che daban seguido lonchiñas de embutido cando pedías unha consumición calquera. O caso é que tamén pechou.
Tamén vou ás veces a outro mítico, a bodega "O Cancelo" (a 5 metros do Duende) e os seus tremendos callos, cos vellos cantando, as súas cuncas, etc. Unha marabilla de local. Na zona do Agra, Ventorrillo, Sagrada Familia e tal hai bares moi míticos e bos para encherse sen ter que ir a un restaurante.

Avatar de Usuario
Rifle
· Maestro Forero ·
Mensajes: 5281
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:05

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por Rifle » Miércoles 14 de Septiembre de 2016, 21:07

'O Merendeiro' en la calle Galera. Comida casera y tradicional. Cumple lo de bueno, bonito y barato. Añado además raciones abundantes y rápidos porque tienen un camarero que es un crack, le pides 15 cosas distintas y te las trae sin apuntar ni nada.

El pulpo muy rico, la croca espectacular, el solomillo sabroso. Tienen un vino de la casa que lo sirven muy frío y con la carne entra de vicio. Por 12-13 euros me fui comido y bebido y muy satisfecho.

Y leí que hablabais de hamburguesas premium que están de moda ahora. 'La Pepita' (Juan Flórez, 13) no me gustó nada, fue una gran decepción. Después fui a 'La Teresa' (Capitán Troncoso, 12) y estuvo aceptable pero por 11 euros esperaba más. La mejor que comí fue en 'Las Pepas' (Juan Flórez, 76). Espectacular la carne que te la cocinan al punto que pidas, las patatas tipo cachelo y la ensalada de guarnición. Recomendable.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 19 invitados