Cádiz C.F.
Re: Cádiz C.F.
Imaxino que levarán detido a Madrid a Ramos como con Alex
A mí me parece bien que sea sincero, aunque obviamente suene feo. Si dijese que lo dieron todo para ganar sentiría que están insultando a mi inteligencia.guidetti4ever escribió: ↑Jueves 16 de Mayo de 2024, 10:56Supoño que non van nin investigar...
P.D. Son consciente que o Athletic xogou au 50% contra o Celta.
- Louie Louie
- · Forero Experto ·
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
Creo que son el equipo con más goles anulados de la liga.
- Dukros
- · Pelirrojo Posteador ·
- Ubicación: Aunque no lo parezca, en el Foro desde tiempos de Irureta
A segunda. Nos los reencontraremos el año que viene
Están en mi lista de arrieritos, en lugar destacado
al final todo llega
Que se jodan, espero verlos pronto en la primera comemierda
al final todo llega
Que se jodan, espero verlos pronto en la primera comemierda
No creo que lleguen a caer tanto, pero oye, tampoco nos vi a nosotros jugando en la c
Descenso do ano de Fuenlabrada, o seu partido contra o Albacete e o penalti.
E eu, ademais diso, non olvido o tremendo penalti a Christian Santos no que literalmente lle quitan a camiseta e con VAR non pitaron nada.
Hai que compensar iso dalgunha maneira. Aínda que sexa roubandolles unha vez lol.
O último partido da famosa xornada do Fuenlabrote que nos mandou xa ao pozo
Ese partido no lo compitieron mal y el penalti es un robo. Molestó más el comunicado ese que les escribió la Liga atacándonos.
Bo, o Cádiz estaba de vacacións desde facía semanas logo de acadar o ascenso, xa é gañas de facerse mala sangue.
Dende logo non están no top 5 de contas pendentes para o ano, pero o comunicado tamén suma.
Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk
Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk
Te acordarás de la prima al Rayo del 83?. Fue peor.
Pero a mí no se me da rencor para tanto. Son leyes del Futbol. Haber ganado nosotros.
A aquela e demais afrontas arredor do caso Fuenlabrada había que ter respondido no seu día cunha sutil pero clara ameaza de abandono das competicións españolas, desgraciadamente non se fixo, pois toca pasar páxina.
Non imos axustar ningunha conta por gañarlles un partido anos despois daquela merda, é unha vinganza ridícula.
Non imos axustar ningunha conta por gañarlles un partido anos despois daquela merda, é unha vinganza ridícula.