Your browser does not support CSS. If images appear below, please disregard them.

Página web oficial

Lo que no tenga cabida en el resto de subforos, aquí

Re: Página web oficial

Notapor Tizón » Jueves 08 de Diciembre de 2016, 11:13

No tiene el mapa interactivo del estadio para comprar entradas/abonos :(
Tizón

· Maestro Forero ·

Notapor ResveraTroll » Jueves 08 de Diciembre de 2016, 12:08

Se cargaron el foro de canaldeportivo? Joder eso había que mantenerlo, como al Lince Ibérico o el PER en Andalucía.
ResveraTroll

· emreçolakista ·

Notapor Beto » Jueves 08 de Diciembre de 2016, 12:15

Gracias a Dios han mantenido el archivo, con perlas como el fichaje de Catanha y demás :mrgreen:

ya era hora!
Beto

· Rainer ·

Notapor CriStO » Jueves 08 de Diciembre de 2016, 13:26

Al fin, aunque me esperaba algo mejor
CriStO

· Maestro Forero ·

Notapor Yay013 » Jueves 08 de Diciembre de 2016, 13:54

Es bastante chula, accesible y completa. Me gusta si señor.
Yay013

· Rêveur Pragmatique ·

Notapor GO_DEPOR » Jueves 08 de Diciembre de 2016, 20:59

Tizón escribió:No tiene el mapa interactivo del estadio para comprar entradas/abonos :(

Es triste no tener ese servicio hoy en día. No creo que sea tan complicado.
GO_DEPOR

· Maestro Forero ·

Notapor Fisterrán » Jueves 08 de Diciembre de 2016, 21:02

o triste é que non se poida nin escoller sitio.
Fisterrán

· Señorío e tradición ·

Notapor CriStO » Jueves 08 de Diciembre de 2016, 21:32

No veo los pdfs de las cuentas anuales
CriStO

· Maestro Forero ·

Notapor Fisterrán » Jueves 08 de Diciembre de 2016, 22:15

CriStO escribió:No veo los pdfs de las cuentas anuales

porque non están

Cuentas anuales e Informe de Auditoría aprobados en Junta de Accionistas el 1 de diciembre de 2016 (pendiente de publicación)
http://www.rcdeportivo.es/rcdeportivo/d ... nsparencia
Fisterrán

· Señorío e tradición ·

Notapor inter981 » Jueves 08 de Diciembre de 2016, 23:15

respecto al dominio, era hora de tener un dominio en condiciones...
"canaldeportivo" era una mierda de dominio.
inter981

· made in Fisterra country ·

Notapor jorecho » Viernes 09 de Diciembre de 2016, 0:16

A mi lo que me parece es que han tardado la vida, que la web esta bien y tal, pero en hacer eso se tardan 2 meses y tirando por lo alto :lol:
jorecho

· Maestro Forero ·

Notapor CriStO » Viernes 09 de Diciembre de 2016, 1:49

Fisterrán escribió:
CriStO escribió:No veo los pdfs de las cuentas anuales

porque non están

Cuentas anuales e Informe de Auditoría aprobados en Junta de Accionistas el 1 de diciembre de 2016 (pendiente de publicación)
http://www.rcdeportivo.es/rcdeportivo/d ... nsparencia

Estar están, porque se las pedí y me las mandaron por correo, pero todavía no las han subido a la web.
CriStO

· Maestro Forero ·

Notapor roped » Viernes 09 de Diciembre de 2016, 11:20

Kallstrom escribió:hay algunos fallos, por ejemplo yo la tengo en galego, si entro en la sección de comprar entradas me sale en castellano, de hecho me lo selecciona automáticamente ese idioma, si vuelvo para atrás me cambia toda la web a castellano,

Ter versión en galego é un paso de xigante, as cousas como son, pero é certo que hai eses erros. Eu non teño nin idea de páxinas web, pero penso que sería bo facer como o Barça que ten para cada idioma, 10 en total, unha web co seu dominio propio, non estaría demais que a versión galega fose .gal. e a inglesa. com, e estiveran completas nos seus respectivos idiomas e non parcheadas en castelán como agora.
roped

· Sedicioso ·

Notapor krnicero » Viernes 09 de Diciembre de 2016, 17:28

Kallstrom escribió:hay algunos fallos, por ejemplo yo la tengo en galego, si entro en la sección de comprar entradas me sale en castellano, de hecho me lo selecciona automáticamente ese idioma, si vuelvo para atrás me cambia toda la web a castellano,

Realmente, ese é un erro mínimo. Cando escolles unha lingua diferente do castelán (que é a que está por defecto) engádese o identificador da lingua no enderezo. Deste xeito, o código sabe cal é a lingua que escolleu o usuario e pode servirlle, nela, o contido pedido. No caso do galego, engádese "/gl". Calquera páxina que visitas a partir de escoller lingua, vai cun enderezo "rcdeportivo.es/gl/...". Pero cando vas á sección de billetes que hai abaixo, a ligazón redirecciona cara "rcdeportivo.es/entradas/", co que se perde a información da lingua a partir dese intre. Pola contra, se vas á sección de billetes que hai na parte superior, si mantén a lingua. Supoño que, no primeiro caso, esquecerían algo preciso para que a ligazón poida ter en conta a lingua escollida polo usuario. É normal que aparezan erros así pequenos que se arranxan en nada.

Por certo, se se entra dende http://www.rcdeportivo.gal, xa aparece, directamente, en galego, aínda que se perde o ".gal" ¬¬ Como di roped, estaría ben que cada lingua tivera o seu propio dominio, sobre todo se os tes xa mercados... Pode que sexa máis traballo ou que teña unha importancia relativa (por exemplo, a web do Borussia só o fai para o xaponés) pero o certo é que dá unha imaxe máis profesional. E, como aínda se pode, quen queira merca-lo ".com", sae por $2195 (http://www.rcdeportivo.com).

Polo resto, a páxina está bastante ben. Pódenlle faltar algunhas cousas que se poden engadir nun futuro pero está ben. Vai ben en dispositivos antigos, ten un deseño adaptable, é bonita e a información está ben estruturada. Non hai queixa.

Que é iso de "proyectoclubes.com" que empregan tanto no código? Porque vexo que tamén o usan outros equipos nas súas webs e, del, sacan estilos, scripts, imaxes, etc.
krnicero

· Forero Experto ·

Notapor astigmata » Viernes 09 de Diciembre de 2016, 21:45

ResveraTroll escribió:Se cargaron el foro de canaldeportivo? Joder eso había que mantenerlo, como al Lince Ibérico o el PER en Andalucía.

Fui años un forero allí, y al final me mudé porque era una castaña absoluta, pero de vez en cuando le echaba un ojo, creo que quedaban unos tres irreductibles, vale eran pocos, pero haberles dejado sin foro me parece un detalle feísimo, durante años lo mantuvieron vivo ellos, no se si les avisaron o algo, pero deberían haberlo hecho.

En fin, descanse en paz el viejo foro.
astigmata

· Maestro Forero ·

AnteriorSiguiente

Volver a Varios