Economía blanquiazul

Comenta sobre el resto de cuestiones relativas al R.C. Deportivo
Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por peitolobo » Jueves 13 de Septiembre de 2018, 19:21

OzilRCD escribió:
peitolobo escribió:
O que ven a significar que si conseguimos o ascenso directo será un éxito en toda regla.

Aviso para os vinagres do foro.
No sé si lo dices de broma o no, pero que un equipo tenga de limite 750k más no quiere decir nada... Otra cosa es tener el doble, como casi tenemos del resto. Todo lo que no sea quedar entre los 3 primeros es un fracaso, quedar 3º o 2º pues sería lo "lógico".

Edito:

Y todo esto basado en limite salarial, que por plantilla no nos veo inferiores al Málaga, por ejemplo.
Por suposto que o digo en serio. Que aquí hai chiflados que ordenan, esixen e pouco menos que amenazan con pena de cárcere nun penal salvadoreño si non ascendemos de primeiros arrasando con todo como Atila e os hunos.

Queco
· Winter Is Coming ·
Mensajes: 931
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:58
Ubicación: Vale máis caer en gracia que ser gracioso

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Queco » Jueves 13 de Septiembre de 2018, 20:09

Se ascender este ano e un exito en toda regla, descender o ano pasado que e? Porque fracaso en toda regla quedariase moi corto :lol:

Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por peitolobo » Jueves 13 de Septiembre de 2018, 20:40

Queco escribió:Se ascender este ano e un exito en toda regla, descender o ano pasado que e? Porque fracaso en toda regla quedariase moi corto :lol:
Coñecías o chiste?

- Cariño, me voy a correr
- Para el footing sí que avisas, ¿eh cabrón?


Pois iso...

Queco
· Winter Is Coming ·
Mensajes: 931
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:58
Ubicación: Vale máis caer en gracia que ser gracioso

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Queco » Jueves 13 de Septiembre de 2018, 20:47

O chiste coñeciao, a relacion xa me costa mais.

Avatar de Usuario
peitolobo
· Forero reportado ·
Mensajes: 1158
Registrado: Sábado 01 de Agosto de 2015, 19:58

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por peitolobo » Jueves 13 de Septiembre de 2018, 20:53

Un puteo, unha inesperada tomadura de pelo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por roped » Martes 18 de Septiembre de 2018, 11:17

Tizón escribió:Flipante lo del Valladolid (deben de pagar una burrada de deuda este año) y lo del Celta. Es increíble que no crezcan nada.

Mouriño ten que estar sacando tallada, non dan as contas.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3593
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por xoichu » Martes 18 de Septiembre de 2018, 13:55

Firmaba ahora mismo por tener a Mouriño en el Depor.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por roped » Martes 18 de Septiembre de 2018, 14:17

Pois eu prefiro estar como estamos, a que o club pertenza a un único señor.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3593
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por xoichu » Martes 18 de Septiembre de 2018, 15:30

Eu penso que o Depor pertence a un grupo de Señores dunha clase social totalmente allea a miña, así que dame un pouco o mesmo. O meu poder de decisión no depor e nulo, pouco podo facer eu salvo protestar con total dignidade por ser socio. Pero se o clube ten que ser de alguén que non ten que ver conmigo pois prefiro que sexa de alguén que sepa sacar rendemento os xogadores do clube que goberna. De momento aquí non vexo nada parecido a iso. E xa veremos se Tino e os outros señores na sombra non acaban vendendo o este clube a un árabe. E xa veremos tamén cando pasen uns anos senon lle saca tallada a todo isto. Lamentablemente non estamos nunha cooperativa.

Avatar de Usuario
prey
· alineator ·
Mensajes: 5309
Registrado: Sábado 05 de Junio de 2010, 20:01
Ubicación: Castellón de la Plana

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por prey » Martes 18 de Septiembre de 2018, 19:20

roped escribió:Pois eu prefiro estar como estamos, a que o club pertenza a un único señor.
Extrapolando un pouco... fixate que o outro día lía un ártigo que falaba da necesidade de todo o contrario, do beneficio de ter un señor ou amo, chamemoslle aristocracia, que ostente o poder coas suas leis, non un goberno cunhas leis que perpetúen o poder nunhas mans, e se non hai mans, as crea... Claro, a idea e cortarlle a cabeza á aristocracia cando queiran. :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por roped » Miércoles 19 de Septiembre de 2018, 11:10

xoichu todo iso é certo, pero aínda non existe un control absoluto de unha soa persoa, as decisións deben ser tomadas colectivamente por ese grupo de Señores, e aínda existe a remotísima posibilidade de que a masa de pequenos accionistas os larguen a puta rúa se así o decide unha maioría.

prey o discurso de que as ditaduras son máis eficientes é unha trola, si é certo que a orde froito da represión da unha falsa sensación de estabilidade e crecemento, pero ante calquera pequena adversidade imprevista o sistema ditatorial colapsa, normalmente polas malas, é en ese intre, se todo vai ben, cando se curta a cachola aristócrata , que sempre da risa, pero non é bo negocio. :lol:

Avatar de Usuario
Tizón
· Maestro Forero ·
Mensajes: 9646
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:58

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Tizón » Miércoles 19 de Septiembre de 2018, 11:47

roped escribió:
Tizón escribió:Flipante lo del Valladolid (deben de pagar una burrada de deuda este año) y lo del Celta. Es increíble que no crezcan nada.

Mouriño ten que estar sacando tallada, non dan as contas.
Es que comprender el límite salarial da para tesis de Pedro Sánchez. Hace un par de días leí que el límite lo proponen los clubs, no la liga. Vamos, que si el Celta propone 50 y a la liga le cuadra, para adelante aunque pudieran tener 70.

Avatar de Usuario
vicante
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1521
Registrado: Martes 18 de Enero de 2011, 0:48

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por vicante » Miércoles 19 de Septiembre de 2018, 12:04

Tampocuo sei de que vos sorprendedes. Estan na mitade da tabla tanto en audiencias como en abonados. E estan na mitade da tabla do limite salarial. O unico que me sorprende e de donde carallo sacou o Leganes os cartos.

Avatar de Usuario
Esmorgante
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1956
Registrado: Domingo 09 de Agosto de 2015, 15:48
Ubicación: Nel mezzo del cammin di nostra vita mi ritrovai per una selva oscura ché la diritta via era smarrita

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Esmorgante » Miércoles 19 de Septiembre de 2018, 16:17

vicante escribió:Tampocuo sei de que vos sorprendedes. Estan na mitade da tabla tanto en audiencias como en abonados. E estan na mitade da tabla do limite salarial. O unico que me sorprende e de donde carallo sacou o Leganes os cartos.
15 millóns Diego Rico e 8 por Gabriel Pires.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por roped » Miércoles 19 de Septiembre de 2018, 18:33

vicante escribió:Tampocuo sei de que vos sorprendedes. Estan na mitade da tabla tanto en audiencias como en abonados. E estan na mitade da tabla do limite salarial. O unico que me sorprende e de donde carallo sacou o Leganes os cartos.

O Celta sacou cerca de 40 kilos en vendas, non sei o que custaron as fichaxes, pero non creo que chegaran a 20, o saldo positivo vendas - compras é a tónica ao longo dos derradeiros anos, a débeda téñena a 0 o mesmo tempo que teñen superávit de 5 kilos... tiñan que ter máis pasta por collóns. Mourinho está gañando pasta co Celta, para iso é o seu club, non dos celtistas.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 18 invitados